Zomers Winterplaatje

14 12 2007

Deze foto heb ik vorig jaar in de winter genomen en had daar heel erg kort de tijd voor. In de winter is de zon snel onder en ik moest dus heel erg snel handelen. De foto is paars geworden en dat is eigenlijk een beetje vanzelf gegaan, niet dat ik er bewust voor gekozen heb. Persoonlijk spreekt het paarse in de foto mij wel aan (het heeft iets bijzonders), of het komt omdat dit ook een HDR is dat weet ik eigenlijk niet, iemand hier een antwoord op?

Photofriday

This shot is taken last year in the winter. It was a late sunset and I had not much time to take the shot. I used the technology HDR (High Dynamic Range). Personally I like the colors of this shot and the reflection.

Zomers Winterplaatje

Acties

Information

4 responses

14 12 2007
Fotogeniek Belgie

Mooie foto, Robbie!
Die palen staan dikwijls in de weg voor mooie landschapsfoto’s, maar jij hebt ze creatief gebruikt om een originele opname te maken.

14 12 2007
gekiekt

Ik vind dit niet zo een typisch HDR-foto, ik vind hem veel beter! Heel mooie kleuren.

6 01 2009
Ruud

Alle foto’s die ik tot nu toe heb gegenereert, geven een volledig in paarse tonten weergegeven foto. Weet iemand wat ik fout doe?

6 01 2009
Robbie Veldwijk

Ik denk dat het kan komen door de wit balans op je camera. Wanneer die verkeerd staat wordt de kleur paars. Ik zou de witbalans even op automatisch zetten dan moet het goed gaan.

Bij mijn foto komt het niet door de witbalans hoor…

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

