The Autumn

16 11 2008

Dit is eigenlijk een foto die ik ook gemaakt heb tijdens mijn middag samen met Jeroen Sweres bij Radio Kootwijk, maar deze was daar niet genomen, we zijn in de auto gestapt naar de Loenense Waterval om daar nog meer foto’s te maken. Tot mijn verbazing lees ik op het internet dat deze waterval de hoogste is van Nederland, 15 meter wel te verstaan. Deze is te vergelijken met de watervallen van Coo deze is namelijk ook 15 meter hoog. Vorig jaar was ik ook bij de Loenense waterval geweest en daar kwam ik toen heel erg veel paddenstoelen tegen, misschien moet ik binnenkort nog een keer langs om te kijken of er nog meer te vinden zijn.

Photofriday

This photo is made at Loenense Waterval, this my photo for the autumn for this week.

Acties

Information

6 responses

16 11 2008
Fotogeniek Belgie (Koen)

De hoogste waterval van Belgie is niet die van Coo, maar wel die van Reinhardstein ! (60 meter)
Of wat dacht je… dat plat Nederland’s hoogste waterval even hoog zou zijn als die van ons bergland België !!!! ;-) ;-)

16 11 2008
Robbie Veldwijk

@Koen
Nou dat had ik ergens gelezen en geloofde het eigenlijk gelijk. Wat ik niet had moeten doen dus ik heb de tekst even aangepast :D

17 11 2008
René

Die Jeroen moet nodig weer ‘ns aan de bak met z’n eigen Blog!
Weer een mooie paddenstoel.

17 11 2008
Fotogeniek Belgie (Koen)

Ik moet helaas wel nog aangeven dat de waterval van Reinhardstein een heel klein debiet heeft…( een piske ;-) ) Sommigen zeggen zelfs dat hij ‘maar’ dertig meter hoog is (omdat hij in trappen naar beneden valt)
Tamelijk onbekend in Belgie omdat hij zeer moeilijk te fotograferen is over de gehele hoogte (verscholen in de bossen)
Maar dat brengt me wel op het idee voor een nieuwe reeks ooit…
En ja… waar blijft Jeroen ?

18 11 2008
Mascha

Fijne herfstplaat.

19 11 2008
Hess

Wonderful! Color…compostion…all wonderful! Nicely done!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

